Saturday, January 30, 2010

dh cukup baek ke??

hm~ kini bru ku sedar.. diri ku x sebaek mana.. iman x ckop.. akhlak msih x smpurna.. sng ctr dl aku hnya seorng islam biasa.. kini aku sdah b'tekad ingin m'dalami islam sdalam y mngkin.. dl ku pkir aku lh y plnng tahu tntng islam.. tp.. aku dh slh!! slh sama skali!! aku lah org y plng lmah tntng islam!! stlah aku d'tkrkn skolah.. dri hari ke hri aku tlh byk mdlmi ilmu islam.. aku m'gthui byk y tdk ku tahu.. dari a smpai ke z.. tp.. aku msh t'cri2 seseorg y bleyh m'gjar ku dgn lbyh2 m'dlm dan m'drng ku.. shingga la 1 hari.. aku m'jmpai seorng sahbt y sngp m'bmbng @ m'drng aku ke jln y lurus.. dri hari ke hari dye m'gjar ku mdlami islam,, byk m'mbri tzkrh.. n byk lg la..
kte bru ku sedar nikmat nya islam 2.. i luv islam!!!

No comments:

Post a Comment